Vermöuth Reference

Ten kabel ma cudownie gęste brzmienie i choć nie jest ono mięsiste – to traktowałbym raczej jako jego słabość – to jest właściwie (poprawnie) wypełnione, pełne właśnie. Oferuje dźwięk z pułapu high-end, który bywa zazwyczaj okraszony dodatkowymi zerami na karteczce z ceną. To tak, jakby muzyk interpretujący dla nas muzykę odzyskał pewność siebie.

WAX Engine

Podczas odsłuchu kolejnych albumów, mamy do czynienia z ciszą tła o jaką nie łatwo w analogowej domenie. To niewątpliwy atut. Jeśli dodamy, iż zarówno stabilność obrotów, jak i brak jakiegokolwiek przydźwięku z pracującego układu silnik-talerz, oraz wyjątkowe ramię, to otrzymujemy konstrukcję, która musi być rozpatrywana jako wstęp do analogowego high-endu.

LM-215CD

LM-215CD gra dźwiękiem, który wykracza poza sugerowany wyglądem minimalizm i rozmiar. To co otrzymujemy jest bowiem pełnowymiarowe i pozbawione kompleksów, jest fit i nieco eco (te modne kategorie spoza idiomu audio tylko po to, aby nakreślić zdrowy charakter tego dźwięku). To niewielkie urządzenie ma bowiem wielkie serce do muzyki.